Első nap az óvodában

 2013.01.07. 20:39

Elékezett ez a nap is. Zádi ma óvodás lett.

Boldog, vidám, rosszcsont kis óvodás. Nyilván ő lett a legkoszosabb az udvaron, persze a legvizesebb is. Jóval a többiek előtt fel kellett vinnem az öltözőbe, hogy száraz ruhát adjak rá.

Elkelt a teljes szerviz... Az udvari játék után a nadrágot, harisnyát, az ebéd után az atlétát, pólót és pulóvert kellett cserélni. A mosógép alighanem hasznosnak fogja érezni magát.

Ma este elolvastuk a diafilmen őrzött verses mesét - Donászy Magda: Első nap az óvodában című történetét.

Kicsi koromban ez a dia nagyon a szívemhez nőtt... Arról álmodoztam, hogy majd én is megmutathatom a gyermekemnek az óvodai léte első napján.

És ez az álom ma végre valóra vált...

Nem is reméltem már. Sajnos a féltve őrzött diafilmemnek nyoma veszett az idők során. A többi megvan, de ez eltűnt. A szüleim segítségével ma mégis meg tudtam mutatni Zádinak. Nagyon tetszett neki - is.

Csak azt nem értette, miét pityereg az anyukája a végén...

Örülök, büszke vagyok az én óvodásomra nagyon... és fáj a Gabóval meg nem valósulhatott álmom...

A bejegyzés trackback címe:

https://vianya.blog.hu/api/trackback/id/tr846487843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agi77 2013.01.08. 14:05:44

szia! a helyi oviba ment, ugye? Nálatok egy szuper ovi van, volt szerencsém látni, nagyon jók az óvó nénik, dadusok is :-) jobb helyen nem is lehetne Zádi! Bárcsak itt is lenne ilyen, a mi közelünkben, mert errefelé sajnos egyik ovi sem a legjobb :-(

m.petra 2013.01.08. 23:23:03

Gratulálok!!:):)....Nagyon szépek a karácsonyi képek, tényleg világosodik Zádi haja...:):) Egy nagy köszönömöt kell neked átadnom...tudod miért ;)....nagyon tetszett, bennt van a vitrinünkben...becses helyen...a pillangókból pedig csinálunk valami szépet és kikerülnek az´"ágyhoz"....jó volt beszélgetni....:)....az ovihoz pedig minden jót kívánunk....

Vianya 2013.01.09. 20:37:34

Szia Ági! Nem tudom, hogy mire gondolsz "helyi" óvoda néven. Nem a falunkba jár Zümi, hanem a városba. Ha az a helyi, akkor igen. A faluba semmiképpen nem akartam vinni, megvannak az okok, amiért így döntöttünk. Egyelőre tetszik a kicsinek az ovi, így jó. Drága Petra! Köszönöm a köszönömöt ;-) és a jókívánságokat is. Ölellek Benneteket!

Agi77 2013.01.10. 14:40:35

én a falusira gondoltam. Nekem anno nagyon tetszett, igaz ez még 7 éve volt, de akkor azt mondtam, hogy szívesen vinném oda a gyerekemet :-)
süti beállítások módosítása