Szülinap

 2013.01.15. 20:37

Csodás ajándékokat kaptam.

A legesleges persze nem pénzzel mérhető...

Zádi és Isti együtt ébresztettek. Züm szólongatott: "Anya! Ébledj! Lózsavilág!!!"

Így is folytatódott a nap, csak kapkodtam a fejem.

Az óvodában Zádi festményei vártak. Tegnapi alkotások, mára száradtak meg. Az első óvodai munkák. Bekeretezzük természetesen.

A nagylegény ott is aludt az oviban. Ma először. Siettem érte, én ébresztettem. Kicsit lassabban aludt el, mint a többiek, később is kelt, majd biztosan beáll a rendszer.

Vidáman ébredt, hirtelen el sem hitte, hogy még ott van a gyerekekkel.

Nagyon büszke voltam rá. Méghogy voltam?!? VAGYOK!!!

Estig munka, -de ott is... aki csak a facebookon fellelhető, látta, hogy szülinapom van, és körbepuszilgatott.

Este itthon köszöntés, dobostorta tűzijátékkal, csodás virágcsokor, fantasztikus ajándék.

És akkor még nem említettem a telefonokat, e-maileket.

Szerencsés vagyok. Ezt a napot, mint csodás emléket, elraktározom.

A bejegyzés trackback címe:

https://vianya.blog.hu/api/trackback/id/tr926487837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.01.16. 15:23:38

Ez a zsenialitás! nem kell ceruza és zsírkréta, rögtön ecsetet ragad és fest. judó

julcsi84 2013.01.16. 15:59:58

Évim egy picit megkésve de annál nagyobb szeretettel köszöntelek szülinapodon!!!♥

Dávid kata 2013.01.16. 19:21:04

Nagyon Boldog Szülinapot kívánok:)
süti beállítások módosítása