Olyankor

 2013.04.23. 21:50

nehéz nem arról számot vetnem, mit veszítettem, hanem azt sorolni, amit kaptam... olyankor... amikor egy újabb álmom tűnik el...

Nagyon rossz az időzítés... Végülis senki nem tehet róla...

Végülis semmiről... Sem az időzítésről, sem a veszteségről... Sem-sem-sem...

Csak kegyetlen érzés...

Túl sok a pont is, tudom...

De túl sok a gondolat, meg a könny.

És ha most konkrétan leírom, valószínűleg sokan (már aki maradt még errefelé...) azt mondjátok, ostobaság... Semmiség...

De nem az.

Nyilván minden kislány - jó, a legtöbben - álmodoznak arról, hogy anyukák lesznek...

Én is így voltam vele.

Azután volt egy pillanat, amikor a párommal külön éltük meg a május első vasárnapját és ő arról győzködött, hogy a mi életünk közös, a gyermekei anyja leszek/vagyok, csak még nem születtek meg. Igaza volt, mint bebizonyosodott.

Azután Gabócám befészkelte magát a pocakomba. És amióta megtudtam, hogy velünk van, ábrándoztam az első anyák napjáról, amikor az óvodában ő is ott áll a többi gyerekkel... és én csak nézem... és sírok a boldogságtól...

Drága keresztlánykánk keresztelője május első vasárnapján lesz. Már előre kikötöttem (hónapokkal ezelőtt), hogy nem indulhatunk el az óvodai ünnepség előtt. Megvárjuk a pénteket, azután este indulunk, egy hétre.

Mindent megszerveztem. Szabadság kivéve, Istinek, keresztanyámnak és nekem is.

Végigvettük, ki mikor merre...

Erre ma megkaptam a meghívót az anyák napi ünnepségre. Hétfőre.

...

K.O.

Nyilván bőgök, de változtatni a helyzeten már nem tudok.

Megint egy elveszett álom.

Tudom, majd jövőre.

Tudom, biztos nem is állna be a többiekhez.

Tudom, tudom, tudom...

De piszok nehéz elengedni az álmom. Ezt is...

A bejegyzés trackback címe:

https://vianya.blog.hu/api/trackback/id/tr886487819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsi84 2013.04.24. 18:17:49

Drága Évi! Mindennap benézek hátha van új poszt!! Én bízom benne hogy azért hátha megértőek lesznek és elengednek téged Ha csak egy óra erejéig is,hiszen mégis csak ez életed ELSŐ Anyáknapi ünnepsége...♥ Hiányoztok!!! Puszik!!!♥

m.petra 2013.04.24. 22:13:26

Čn is benézek, majdnem minden nap....azon a hétfön pont nem leszel itt?? vagy akkor újra dolgozol??..:(...sajnálom...

'dt 2013.04.25. 22:57:22

naná, hogy van, aki időnként "idetéved"! ;) http://www.youtube.com/watch?v=OhyJ3f8BvRk

Horváth Erzsébet 2013.04.27. 15:02:13

:(((

nanye 2013.04.27. 19:53:15

Sajnálom nagyon. Igenis nagy dolog. Én is még csak álmodom róla.

zsa 2013.05.05. 07:55:22

Értem, megértem.. És szerintem mindenki, aki idetéved. :( Majd jövőre. :)
süti beállítások módosítása