Tegnap nem volt hangulatom megemlíteni, hogy délben, DÉLBEN (12 órakor) becsöngetett a védőnő.
Felírta az oltási adatokat, Zádi súlyát, hosszát, a mozgásáról is jegyzetelt. Érdeklődött, ilyesmi.
Megemlítettem neki, hogy tudok arról, hogy probléma volt a védőnői továbbképzésen. Elmondtam, hogy én adtam engedélyt a fejlesztő pedagógusnak, hogy mutasson képeket Gabóról. Úgy csinált, mintha nem értené, miről beszélek. Azt mondta, ő nem ismerte fel Gabót a képen...
Szóltam, hogy ha legközelebb ilyesmivel találkozik, ne tegyen semmit. Viszont megkérdeztem, hogy mikor jön legközelebb, de újfent "nem tudom"-mal válaszolt. Hát mi már sosem fogunk egy nyelvet beszélni???
No, hagyjuk is.
Viszont van jó hírem is.
Erdélyben eltörött az esernyőre csukható babakocsink. - Na, nem ez a jó hír.
Ma telefonáltam a közeli babakocsi boltba, hogy vállalnák-e a szervizelését. Természetesen kikosaraztak. Ha náluk vettem volna...
De internetes vásár volt.
No, több sem kellett, megkerestem a netes céget. Levelet küldtem nekik, hogy tudnak-e segíteni. Negyed órával később csöngött a telefonom. Az ügyfélszolgálatos csaj hívott, nagyon segítőkész volt, részletesen elmondta, mit tegyünk. Még csere babakocsit is felajánlott. Elnézést kért, hogy vissza kell majd küldenem a kocsit, mindenben partner volt.
Ez kellemes meglepetésként ért. Sem magyarázkodnom, sem győzködnöm nem kellett.
Létezik ilyen ügyintézés is?
Csak így tovább!!!