Csuklik! És érzem!

 2009.11.05. 22:30

Pont ma délután mondtam Nyúlnak, hogy bár Gabó sokszor csuklott, Aprónál ezt még nem éreztem.

Láttuk már egyszer UH-n, hogy éppen akkor nagyokat huppant tőle, de akkor még tényleg csak látni lehetett.

Gondoltam, majd ha nagyobb lesz.

És íme, a mai napon este megéreztem azt az össze nem téveszthető ütemes rázkódást...

...

Édesem!

Ez jót tesz!

Erősödik a rekeszizmod!

Segít majd a légzéshez!

(Az egy fura dolog, amit idekint mindenki csinál, már úgy begyakoroltuk, hogy észre sem vesszük.) ;)

...

Ma reggel is rendeztem kagylóderbit, "vicces" volt.

Majd csak elmúlik...

Most pedig csokivámpírkodok.

Epres-krémes Boci...

Hmmm!

Díjnyertes!

Ez a videó pedig szemléltesse, milyen élvezetes is lehet a csuklás:

http://indavideo.hu/video/Csuklik_a_teso_2

Címkék: csoki csuklás

A bejegyzés trackback címe:

https://vianya.blog.hu/api/trackback/id/tr86492539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emma 2009.11.06. 07:21:49

A csuklás, hát, az nagyon jó érzés! Nekem is csuklott mind. Némelyik olyan sokszor, hogy aggódtam már, hogy minek ennyit, aztán meg, mikor nagy szüneteket tartottak, azért aggódtam, hogy mérnem csuklanak. %mrgreen% Csokiii... Egészségetekre! :D

Ancsa 2009.11.06. 09:52:34

Olyan jó érzés mikor csuklanak,eddig mindegyik csuklott,most majd kiderül a harmadik is ilyan kis csuklos lesz-e? čn neked adom a sajät csokiadagomat is:D

Vianya 2009.11.06. 11:37:22

Igen, Lányok, én is nagyon élvezem a csuklást... Csokiadag meg jó ötlet! Eszem is még egy keveset!!! Vagy többet! ;)

Emma 2009.11.06. 12:41:18

Csak egyél! Megkapod az enyémet is... %mrgreen% Anyukám szerint én és az öcsém egyáltalán nem csuklottunk... :O
süti beállítások módosítása